måndag 30 januari 2017

Ruta ett

Mellan två läkare står jag
Ingen har förlängt min sjukskrivning
Läkaren som opererade mig hör inte av sig ang återbesök vilket borde varit förra veckan
Han vet ju när sjukskrivningen gick ut
Läkaren på Nova vet inte om den ska göra det
Alltså fullständigt horribelt
Vad håller dom på med
Min Sius konsulent ringde och sa tack för ett samarbete vi tyvärr inte rodde i land
Hon ville jag ska vara stolt över mig själv och vad jag åstadkom
Jag frågar mig och gråter samtidigt;
Vem bryr sig om det ???
Ingen
Nu är jag tillbaka på ruta 1
Denna gången kan jag verkligen säga att det är mer än vad jag orkar med
Jag ska inte ta hjälp av någon denna ggn
Ingen ska få betalt av mig
För pengar har jag inga
Har inte fått något från FK
Inga pengar sen 1 december
Känn på den känslan !
Kan man bli bättre när man har det så här !
Mitt svar är entydigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar