söndag 15 januari 2017

Nytt År 2017

God fortsättning på er alla !
Ja det nya året slutade lugnt och började lugnt
Så det känns skönt
Jag är sjukskriven en månad här nu och kämpar på med min axel
Ett bakslag igen har inträffat så jag har fått två kraftiga sprutor för detta 
Och påföljden vart att jag fick ta morfin tabletter igen och dom hade jag försökt sluta med efter julen och under nyårs helgen och in i början här på det nya året men redan i tisdag fick jag ta dom igen
Det är anledningen till att jag inte varit flitig här på min blogg
Ingen årslista över händelser är gjorda och inga andra tankar är skrivna heller 
Jag jobbar som mest på att må bra och finna en duglig mindfullness för tillfället då jag får både ris och ros från flertal håll, men så tänker jag att man kan inte tillfredställa alla och vara till lags åt alla så är det bara
Det blir bra
Det blir bättre

Jag återkommer med min årslista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar