fredag 20 januari 2017

Min gårdag

Gårdagen var den jobbigaste dagen hittills på 2017 för mig
Jag pratade med en person som jag var tvungen att göra besviken och ledsen och det blev stressigt för mig
Och hemskt jobbigt
Jag måste tänka på mig själv och kan inte absolut inte låta energitjuvar ta mig
Jag mådde skit efteråt magen kom i olag och jag fick en extrem migrän som jag inte haft påsäkert 8-9  månader
Gick och lade mig på alvedoner
Sen kände jag att jag fick gå på första körövningen och det var också jobbigt att sitta och hålla pärmen
Kände mig jätte trött i arm/axel och rygg
Så skulle vi lägga oss då kom tårarna jag sa till min man att jag känner att jag har inflammation i bicepsen igen och han trodde inte riktigt på det
Jag vaknar 03:28 av värken i armen och kände att jag behövde kräka
Gick upp och gick ner för att ta alvedoner och morfin tabletter
Tog en stund innan jag somnade men så
Nu på morgonen är jag inte människa går som i ett vaccum
Så var min gårdag och natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar