onsdag 25 januari 2017

Födelsedagen

Ja vad säger man
Idag är det min födelsedag
Tänker ibland på varför man hamnade på jorden
vad gjorde jag före det och var kommer jag att hamna efter det
En stor skillnad på hur det kändes när jag fyllde år för nio år sedan , då allting kändes bara så skönt mot vad det kändes för fyra år sedan och hur det känns idag
Vid mila skillnader
Kanske blir man aldrig nöjd och trygg med hur man känner eller så kommer man att bli nöjd den dagen man står inför det sista och det kan ju vara skönt att vara nöjd då och trygg
Men det finns mängder av saker jag inte alls är nöjd med
Det finns människor jag önskar jag aldrig mött för de har inte givit mig något
Många skulle säga lärt mig något men jag säger att jag är typen som inte behöver utsätta mig för obekväma möten och situationer
Det finns situationer jag skulle hanterat på annat sätt
Det finns mycket
Ibland känner jag att bara jag rannsakar mig själv men ingen annan gör så
Men what the f-k girl...


Happy birthday to you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar