onsdag 25 januari 2017

Årets Lista 2016


ÅRET SOM GÅTT: Har spelat ut alla mina känsloregister: Det har varit ett händelserikt år, det har varit roligt,tufft,jobbigt,stressigt ,intensivt och härligt och gått väldigt fort. Ett tufft år på många sätt och vis

ÅRETS BÄSTA VÄN: Min katt RUFFA som inte vikit ifrån mig en endaste sekund sen jag opererades
Älskar henne sååå


ÅRETS UTMANING: Att pröva på ett jobb jag inte kunde något om och att gå upp i fler timmar

ÅRETS HÖJDPUNKT: Min dotter tog STUDENTEN efter fyra års studier

ÅRETS VACKRASTE: Min dotter i balklänning

ÅRETS HÅRRESNING: Alla tolkningar av Jill Johnsson och Magnus Karlsson i Så Mycket Bättre gav mig gåshud och tårar

ÅRETS OMG: Jag utforskade datorns underliga värld och kom på mig själv hitta lösningar att komma vidare när ingen hjälp fanns

ÅRETS RESA: Den med mig själv

ÅRETS APRIL RESA: Den underbara årliga med dottern till Köpenhamn

ÅRETS MATERIELLA LYCKA: Min Tory Bursh- plånbok, mina lösnaglar

ÅRETS TV-HÄNG: Så Mycket Bättre

ÅRETS LÅT: Jill Johnssons tolkning av Tommy Nilssons ÖPPNA DIN DÖRR

ÅRETS MESTA : Urban Decay och Bobbi Brown

ÅRETS MINSTA: Läst alldeles för lite böcker

ÅRETS SORGLIGASTE: David Bowie, Prince, Olle Ljungström, Freddie Wadling, Josefine Nilsson, Natalie Cole, Sharon Jones, Leonard Cohen, George Michael, Carrie Fischer och Debbie Reynolds lämnar oss

ÅRETS STÄMMNINGSFULLASTE MINNE: Att ha sjungit bakom Christer Sjögren i en julkonsert OCH att efter min operation fått sitta som publik och höra "min" kör sjunga in julen,det var en underbar upplevelse

ÅRETS ROLIGASTE: Att hitta lokal nära Lund för att fira studenskan i,  att hitta DEN klänningen till student balen , Johan Glans uppträde

ÅRETS BÄSTA : Ulrika Davidssons Turbo-Kick med min dotter

ÅRETS VÄRSTA: Min nära-på -olycka , min operation

ÅRETS GE-MIG-MER-AV: BLÅBÄR,BLÅBÄR, SPENAT,Smoothies och maten i Turbo-Kicken

ÅRETS MESTA FRUKOST: Chia pudding med blåbär och bananer

ÅRETS HÄLSOHYPE: Vatten med Ingefära och Citron

ÅRETS ROLIGASTE UPPDRAG: Att jag tog tag i min hälsa under året och åt väldigt bra

ÅRETS SKANDAL: Donald Trump

ÅRETS HEMSKASTE: Alla terrorattacker mot civila människor runt om i Europa och världen

ÅRETS LÄRDOM: Min hälsa kommer först

ÅRETS FRAMGÅNG: Det jag gjorde,intervju, jobbet och att jag klarade det

ÅRETS WOW: Jag gjorde mig oemotståndlig och saknad på många plan

ÅRETS KONSTIGASTE KÄNSLA: Inga barn hemma under nyår

ÅRETS SAKNAD: Vår kise Bunt som försvann och aldrig kom tillbaka
Det gjorde jätte ont och hon är enormt saknad för oss

ÅRETS STOLTHET: Mina barns ansträngningar till jobb och anställningar, Eurovision Song Contest Sverige och att jag tog itu med min hälsa

ÅRETS MITT I PRICK: Petra Mede i Min Sanning

ÅRETS GODASTE: ChockladKola, Chailatte från Barista

FÖRVÄNTNINGAR AV 2017: Att vi får ha en god hälsa , Att båda ungdomarna läser vidare och att jag prövar mig fram på andra plan vad gäller yrkeslivet, Prövar på Yoga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar