fredag 23 januari 2015

Vänner


Så underbart det är när en litet moln börjar spricka upp och varma solstrålar nätt och jämt börjar titta fram


Så ser jag det när mina nära, som varit dåliga och är dåliga, börjar ta sig opp på "benen" igen
För inget är väl mer underbart ELLER mer livs kvalite´ när man märker, ser och framför allt hör det, att det sakteliga går åt bättringshållet!

Min syster har fått ta bort sitt gips från benet vilket jag kan tänka mig måste vara ljuvligt
Nu gäller det bara att inte förhasta sig utan ta det i lugn takt
Min bästa L som sakta sakta får LOV att komma tillbaka till sitt rätta jag utan att varken behöva tänka på klockslag eller jobb
Inga måsten och inga krav NU
Hade varit skönt om man kunde slippa måsten helt och hållet
Kraven däremot är ju något du själv formar och tillåter
Det är vad jag tror
N som det också kommer att lösa sig för med operation

Nu är det bara min man , underbare goe "slav", som det också ska lösa sig för
På måndag åker vi iväg för att få besked om operation av knäet

Allt kommer att gå bra för mina nära och allt kommer att lösa sig!!

Jag brukar be till den heliga modern att hålla sin vakande hand över dom som står mig nära och det vet jag att hon gör

Tack!

Förstår ni nu hur jag känner det...att alla runt om mig faller som käglor...dom reser sig igen men det är psykiskt tufft att veta att inte alla mår som de borde få lov att göra
Må bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar