måndag 26 januari 2015

Sista veckan

Är det nu i januari
Januari tycker jag alltid försvinner innan man hinner tänka
Hur kommer det sig ?


Måste bara berätta att kvällstid i ca en vecka när mörkret fallit på då har vi haft besök av en väldigt vacker räv i våran trädgård
Snusat runt har den gjort det märks i snöspåren


Det är en himla tur att vi har kisarna inlåsta i förrådet nattetid nu när det är så kallt,för där har vi gjort iordning två kojor åt dem med filtar och stora kuddar
Även små ekorrar har faktiskt synts till i vår trädgård


Fågel restaurang har vi utanför vårt köksfönster och där kan ni tro är det rena Flee Market som i London
Dom samsas dom små liven och de är banne mig duktiga på det ,bättre än vi av människoarten

Jag väntar besked från ett jobb jag sökt och hoppas, hoppas, hoppas...
En sjukgymnast/arbetsterapeut kommer till jobbet i veckan och ska kolla hur min arbetssituation ser ut
Efter 6 år !!!!
Jag måste få bukt på mina konsultationer
Deadline 19 februari
Men idag börjar vi med att åka iväg för att träffa läkaren som ska utföra knä operationen på min man
Den kommer att bli av det är jag helt övertygad om

2 kommentarer:

  1. Full rulle i huset och utanför !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt , har du rätt i
      Sen har vi Frasse ju !

      Radera