onsdag 28 januari 2015

Gårdagen

Gårdagen för mig bestod av ett möte som jag helt glömt bort själv och då även glömt att ge info till min arb giv
Det var mötet med AF sjukgymnast
Hon var trevlig, dock ursäktade hon sig att hon sagt till mig att en kartong inte var tung när den nu var det för mig
Återigen ett bemötande som kräver att man vet och lyssnar in
Men skit i det
Det blev väl bra till slut
Nu återstår att se vad hon kan göra
I sex år har jag varit på min arb plats utan att någon fr AF kommit och gjort kontinuerliga besök, och sen ett och ett halvt år tillbaka har jag börjat känna av att det inte fungerar som det ska med kroppen ,tänker då på olika arb moment
Fick en hel del bekräftat av sjukgymnasten som inte alls tyckte det var rätt arb ställe att vara på med tanke hur lagerna är uppbyggda
Andra fel upptäcktes också
Men hallå 6 år ... var har ni varit
Det är min kropp , jag borde väl vara kapabel till att själva känna detta
Inte ni!
Jag har så många gånger försökt få tag i min handläggare ,jag hade tidigare, och lämnat namn och telenr på svararen men aldrig någonsin har denne människa ringt upp mig
Hur ser detta ut!
Jag kan inte tycka att man skött sitt jobb korrekt
Alla kan göra fel men när det kommer till såna här instanser då ser man mellan fingrarna
Varför det ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar