söndag 25 januari 2015

Min Dag


Idag är det Min Dag
Jag fick frukost på sängen idag och det är sååå mysigt
Min  man kan nog läsa mina tankar 
Skönsång av make och dotter som var underbart att vakna till
På brickan låg en vacker tulpan
En stor kopp nybryggt kaffe och american pancakes med lönnsirap 
Det var jätte jätte gott!

Vilken dag !
Och just nu lyser solen såå skönt 

Enda som saknades var sonen som bor på internat
Fransk chockladtårta

Men han var nog glad att slippa stiga upp för att sjunga!

På kvällen blev jag bjuden på en jätte god middag som min man hade lagat
Till detta drack vi ett gott vin
Efter maten blev det kaffe och tårta
Det var första gången vi hade köpe tårta ,det gör inget efter allt gott jag blivit bjuden på
Tårtan var smaskens!!!
Vi eldade i brasan och hade tänt en massa ljus när vi satt och åt och hur ljuvligt är inte det
Det är bara HELT UNDERBART.

TACK för allt DU gjorde för mig L
TACK S och R för att NI är ni och för att NI finns
ÄLSKAR ER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar