lördag 9 juli 2016

Tillbakablick 2015


När man sitter och tänker efter ibland så tänker man inte alltid på vad man varit med om under ett års tid
Men när du gör det och kanske skriver ner det på ett papper då, då kan plötsligt ett A4 papper bli alldeles för litet
Jag satt idag och tänkte på vad som hände förra året men kom inte ihåg allt men samtidigt kom jag ju ändå ihåg att bra mycket mer hände
2015 gick jag steg 3 i Feng Shui i Stockholm
Jag började på medicinsk yoga i Höör
Min man blev knäopererad i Hässleholm
Den 29 juli reste min dotter och jag till London för att stanna i 14 dagar för en utbildningskurs
Jag var på ARTS ED SCHOOL i Chiswick, där dottern gick på "West End" kurs
Jag köpte min första Louis Vuitton SLG in  monogram, gjorde jag
Jag tog mannen med och lyssnade på Night of Prooms i Hjärup och träffade gamla arbetskamrater
Vi fick vårt hus värderat
Jag fick aldrig lämnat in mina arbetsuppgifter till Feng Shuin
Fick utslag på delar av kroppen som man tog prover på och fick skickat iväg för analys
Jag tog ett stort beslut
Jag sa upp mig
Såg dottern i en fantastisk uppsättning "Hyenor" som handlade om utanförskap och som nästan kvävde mig och berörde mig enormt
Jag var med i en ljuvlig julkonsert med Marco Ubeda, Magnus Johansson och Victoria Tolstoy
Såg sonens och dotterns julkonserter
Sjöng till sist i julottan i kyrkan på juldagen

Så ja det blev visst en hel del
Störst var ändå att följa med min dotter och följa henne och se hennes enorma styrka som hon sitter inne med
Det är en guds gåva hon har fått egentligen
Se henne hantera det engelska språket och att man t om med frågar på Selfridges om vi är britter för hon talar med en jätte fin brittisk accent, det var kul



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar