måndag 11 juli 2016

Portugal EM vinnare 2016

Så är då det hela avgjort
Portugal vinner EM 2016
Nr 9 Eder (forward)

gör 1-0 i andra halvlek
De spelade en match idag som var emellanåt trög och fartfylld
Skratt men framför allt mycket tårar blev det då Christiano Ronaldo fick ta av sig kaptensbindeln och bäras ut på bår
Säkert inte vad han tänkt sig
Laget tar sedan hand om matchen mot ett starkt Frankrike som efter den ena och den andra målchanserna missar men helt solklara målchanser är det ju
Detsamma gäller ju för Portugal, centimetrar utanför mål  och i ribban
Näää det ville sig inte ikväll för nåt av lagen
Jag sa i första halvlek när Ronaldo blir utburen att Portugal vinner detta för jag tyckte att fransmännen under många tillfällen spelade fult och rått
Men det är ju sånt man aldrig vet eller hur !!!
Men jag vet, för jag kan av en anledning känna sånt på mig
Nu har jag erkänt det !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar