onsdag 12 november 2014

Personlig Utveckling


Nu reser jag till Stockholm igen mina vänner
Jag ska gå andra steget i min utbildning nu
Så spännande det ska bli
Vad som slog mig härom dagen var många saker på en och samma gång och vad har jag tänkt på egentligen
Något händer i mig , något revolutionerande tror jag
Jag tror att det är en utveckling i mig ,runt mig, i mitt huvud ja hela mig är i en process som jag inte riktigt kan ta på men om jag försöker förklara;
Jag börjar komma tillbaka till livet efter en lång tid av sjukdomsperiod i familjen fast den här gången ska livet innehålla livskvalite och mycket skratt
Vad som slog mig var att jag tagit tag i en gammal dröm om att utbilda mig till Feng Shui konsult
Den drömmen har jag närt i över åtta år men inte varit riktigt mogen för den inte förräns nu för ca tre månader sedan, då började det hända saker i mitt liv
Jag började på en prova-på-dag och sen var jag fast
Jag har gått in för detta med ett öppet sinne och det känns så bra
Vad som slog mig var att herre gud ,det jag gör och håller på med nu är att jag håller på att utbilda mig till nåt som gör att jag kommer att bli min egen och det vart jag inte riktigt på det klara med ,inte förräns jag insåg att det kan ju inte bli på annat sätt
Hjälp tänkte jag vad gör jag , men nu rullar det på så det är bara att flyta med liksom
Berättade för min arb giv att det jobbet jag gör nu inte är det optimala för mig och min nacke så jag är nog på rätt spår ändå
Jag öppnar upp ett efter ett och det känns mycket befriande det gör det
Jag hoppas bara att jag orkar hela vägen och klarar mig
Mina nyvunna vänner sporrar mig liksom mina gamla vänner gör och det tackar jag för
Ni är underbara
Min familj älskar jag för att Ni stöttar mig i detta
Utan Er hade inte detta varit möjligt
TACK!
Som ett bevis på min utveckling så hoppas jag att Du min älskling ser vad jag lärt mig och fångat upp på kursen , ett första steg i rätt riktning är ju hallen som är husets karriär och livsväg och där har jag börjat min resa inom ämnet Feng Shui
Det känns rätt det känns bra det känns bara helt jäkla fantastiskt
Du hjälper mig att möjliggöra mina planer
Att få så mycket beröm som vi fått för hallen trodde jag inte var möjligt faktiskt men oj vad generösa många varit med fina kommentarer och beröm , ni kan tro att vi lever länge på detta och låt oss sväva ett tag , tids nog landar vi och då ser vi vad vi gjort och kan njuta av det hela
Personlig utveckling tror jag närmare bestämt detta kallas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar