måndag 17 november 2014

Back in town

Hi everybody
I'm back in town and i'm ready to go!!!!! :))))



Steg 2 är avklarat och jag har fattat allt...ja åtminstone det mesta ...tror jag!
Jag är överlycklig över mig själv
Men jag är/var konfunderad över min hall
Trodde benhårt på att husets karriär och livsväg låg i hallen , attans men i gengäld fick jag vrida mitt hus i rätta väderstreck och lägga en tidiga himlens ba gua och se...allt blev lite förändrat
Min hall hamnar i framgångs rutan och delar av mitt kök hamnar i just karriär och livsvägs rutan
Inte illa alls men jag känner mig confused som britten säger
Varför kör jag med engelskan ,fattar jag inte alls, jag skulle ju kört med stockholmskan eller rikssvenskan som det heter
Och det har jag gjort ,så igår när jag kom hem med tåget så sa jag hej till familjen då säger min dotter till mig men mamma vad du pratar stockholmskt !!!!
Lite kul hi hi hi!!!
Nu är jag halvvägs med min utbildning och det känns gudagott!
jag har lärt mig :
Lo shu
Tidiga himlens ba gua
Sena himlens ba gua
husets placering
Currylinjer
och att göra en konsultation
bl a
Och nu vet jag att det känns mer rätt än någonsin
Nu har jag två steg till att klara av och det måste jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar