onsdag 19 november 2014

Min första konsultation



Ja ibland är livet rätt märkligt när man stannar upp och tänker efter
En väninna till mig ringde och undrade om vi kunde prata, javisst svarade jag visst kan vi det.
Det blev prat om allt möjligt sen råkade det av en händelse komma på tal om feng shui och då så frågade jag om hon var intresserad av att få en konsultation på sin trädgård , och visst ville hon detta ,kul tyckte jag och vips så hade jag fått min första kund !:))))
Jag hade talat med min lilla mamma under dagen och var så ångerfull för att hon under helgen läst mitt horoskop där det stått följande: Du ska gå en kurs som främjar ditt framtida val av arbete och efter detta kommer du att starta upp en verksamhet inom detta val !
Hon glömde att klippa ut detta för hon sa själv hur det stämde denna gång med mig
Hur häftigt är inte detta
Jag kan känna att nu hänger allt på mig MEN det handlar ju inte om att skynda fram vilket jag ALLTID trott utan ta det lugnt och det faller på plats ,som jag brukar säga till mina barn, för det är ju faktiskt så
Men WOW jag har fått min första konsultation
Jag är jätte glad !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar