måndag 19 maj 2014

På span

efter nya trädgårdsmöbler
För 14 dagar sen var sonen och jag i Helsingborgstrakterna och av en ren händelse sprang vi på ett ursnyggt set rottingmöbler
Igår körde dottern,mannen och jag dit igen för att se om det fanns kvar, ja det fanns kvar, vi provsitter ,mannen säger inte så mycket , det är då jag vet att detta vatt något extra, mmmm,dottern tycker inte killarna som jobbar där är speciellt serviceminded och jag är benägen att hålla med henne, men men vi får se,
möbelsetet sälj framför näsan på oss
En kund som varit där nån timme tidigare skulle ringa tillbaks och ge besked om de skulle ha setet eller ej
Men det var sålt
Jag hade tidigare pratat med ägaren och denne skulle försöka se om det gick att ordna fram ett likadant set ,han trodde nämligen det så nu får vi se!
Lite  ledsamt kändes det allt för min del men varför gråta över spilld mjölk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar