fredag 1 februari 2013

Februari 2013

Så är då den första månaden på det nya året slut!
Januari kan sammanfattas ungefär så här,
Nyårsafton fick firas mycket lugnt efter att jag legat på sjukhuset och dels blivit sövd för operation och dels fått fyra påsar blod och likaså blev nyårsdagen också lugn med en underbar sittning i soffan,innjutande av en god kopp te och en varm filt iförd en skön pyamas tittandes på nyårskonserten från Wien, den har jag aldrig missat nån gång. Älskar den och skulle vilja sitta där kanske när man fyller 50!!!
Min mans brorsdotter fyllde myndig -HURRA HURRA.
Om far hade levt skulle mina föräldrar firat sin bröllopsdag.
Min bästa väns far går bort. Stor sorg och saknad.
Kören börjar.
Fler besök på sjukhuset börjar för min egen del.
Konsert med Patrik Isaksson och Musikskolan i Sjöbo.
Min kusin och hans familj lämnar vackra Schweitz för 3 år för att bo i Portugal. Minden jol nektek.
Jag fyllde 45.
Mmm så var det.
Så har januari förflutit.
Och inte att förglömma SNÖ SNÖ JÄTTE MYCKET SNÖ.
Jag designade om min blogg. Tack för hjälpen R.
Februari välkommen.

2 kommentarer:

  1. Jag kan vänta in dig två år så kan vi sitta där tillsammans i Wien och lämna männen hemma !!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha garv ja men visst det hänger jag gärna med på
      Så undrar österrikarna sedan om alla svenskar är lika trevliga som B och L.

      Radera