tisdag 26 maj 2015

Mums Måns och Lena Gräddnos



Dagen började med att jag grattade lilla Lena Gräddnos på hennes födelsedag
Tänk vad tiden går men vi består
Vi är som ett gott vin bara bättre och bättre med åren bara vi får stå lite nerkylda och inte bli heta 
Sedan klippte jag bersån idag
Och ont i armarna fick jag
Men en annan vän till mig tyckte på allvar att jag verkligen var duktig
Hon sa det med sådant allvar i rösten att jag blev tagen faktiskt
Någon såg mig
Någon såg vad jag gjorde 
Sen slutade dagen med att jag åkte in till Lund för att vara med och hylla lundasonen
Måns Zelmerlöv
Herre Gud såååå mycket folk
Och jag som trodde att det bara skulle vara jag som ensam stod framför scenen
Tji fick väl jag
Åh så fin han e och bra och så jordnära
Fantastiska Du
Tack för att jag får vara en del av detta
Det är historia som skrivs 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar