söndag 24 maj 2015

Måns är vår Heroe


Måns Petter Albert från Lund gick och vann Eurovision Song Contest 2015 i Wien Österrike
Han vann överlägset med sin söta baskergubbe och sitt snygga scenframträdande 
I början såg det ut som om han nog kom att bli tvåa el trea men han fick poäng av alla länder och han fick förstagångslandet Australiens första 12 poängare
Jag sa redan vid den svenska uttagningen att denna låten kommer att kamma hem segern i Wien 
Och jag hade rätt denna gång
Så fel det blev med förra inlägget om att han skulle sjunga näst sist 
Jag vet inte var jag fick det ifrån men i torsdags visades detta i tv-rutan så därför skrev jag så men det är raderat nu

Tänk att en SKÅNING vann tävlingen
Helt underbart!
Om han vann ,min dotter och jag slog vad,så ska vi åka och se Eurovision på plats nästa år

God natt Mums-Mums
God natt Sverige 

1 kommentar:

  1. Visst stod det så efter semifinalen, hörde att det sedan gjordes ändringar i spelschemat.

    SvaraRadera