måndag 13 april 2015

Wonderful Copenhagen

Fredagen började med tidig uppgång
Tåget skulle gå 08:36 ifrån stationen i Skåne så man fick vara ute i god tid
En resa som vi var värda dottern och jag
Och vi tog det verkligen lugnt
Hon tyckte t om att jag kunde väl ta ett glas vin till lunchen vi åt
Men det hoppade jag över
Sen blev det shopping för hennes del och sen hittade vi ert ställe att vila våra trötta ben på
Samtal om livet och erfarenheter togs upp
Samtal om vidareutbildning likaså
Samtal om att flytta hemifrån och utomlands pratade vi om
Ett besök inne på Louis Vuitton gjorde mig enormt nervös men min dotter tyckte att jag visst kunde gå in och titta
Magasin Du Nord älskar jag där strosade vi på var sitt håll och det var bra 
Efter mer än lite till så bestämde vi oss för att åka hem
Underbar helg började i Köpenhamn 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar