tisdag 7 april 2015

Sömnlös

Vaknade för en halvtimme sen och kan inte somna om
Ligger och tänker och hjärtat dunkar i en hastighet som gör mig illamående
Känner hur det dunkar både i hjärnan och hjärtat 
Det känns speedat
Ligger och tänker på hur jag ska klara av sista steget och om jag kommer att klara av en certifiering 
Jobbet jag har, där jag känner att jag behöver komma vidare och där jag bett AF om hjälp men de gör inget pga att jag har ett jobb
Men jag fixar inte att jobba ensam och ta det stora ansvar jag faktiskt tar där
Min man som är nyopererad och behöver hjälp 
Jag ser ju med egna ögon hur jobbigt hela min situation är just nu
Och hela kroppen rusar i en hastighet av 270 känns det som
Igår körde jag sonen till Malmö för han behövde fixa grejer, sen till mor efter det åkte vi hem sonen packade ihop körde honom till internatet men vi fick handla mat till honom först innan det
Sen väl där lämna jag av honom
Påsklovet över för hans del och det vart annorlunda i år 
Sen körde jag hem och märkte att min körning inte var koncentrerad och det är en massa skog jag ska igenom 
Väl hemma är där ingen mat gjord
Som tur är har jag rester fr påskmaten 
Den äter vi kl halvtio på kvällen
Konstigt jag mår som jag gör!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar