torsdag 23 april 2015

På väg till Stockholm


Nu sitter jag på X2000 och är på väg till Stockholm för sista gången för den här kursen
Steg 4
Gud vad konstigt det både känns och låter
Det är så givande och inspirerande ,den här kursen
Jag är uppriktigt sagt STOLT ÖVER MIG SJÄLV för att jag tog detta steget och gjorde något av min dröm
Jag är där inte än MEN SNART
Mitt nya val i livet har börjat sen ser vi !
Tack till min kära syster som ställde upp och körde mig till stationen idag
Tur jag har henne
Min man får nu klara sig utan mig och har ingen att klaga på mer än sig själv
Min dotter R detta fixar du
Jag håller alla tummar och tår ikväll
Ååååhhhh vad jag önska att jag var där ikväll !!!

Här var en fri passagerare som ville följa med till Stockholm
Söte Bunt
Söte Wallis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar