torsdag 9 april 2015

Hektisk lill lördag

Onsdagen eller lillördagen som den också kallas för var hektisk 
Banken skulle vi till på fm och mannen skulle till första sjukgymnastiken och vi skulle hinna äta mat innan jag åkte iväg på yogan för kvällen
Ja det swicha väldigt
Och swicha var vad vi fick hjälp med bl a på banken
Och mobilt id både till dottern och mig själv
Så nu e hon swich och jag e swach he he
Det tog så lång tid med annat också på banken att jag fick gå ifrån för att mannen satt i bilen och jag fick köra honom ett kvarter bort till gymnastiken och tillbaka sen
Efter när vi e klara så sitter han utanför och väntar på oss i solen 
Då hade han gått den biten på kryckor 
Strongt!
Sen åkte vi hem och woka Kina mat
Det e såå gott och göra själv
Och iväg på medi yoga på kvällen
Skönt
Och jag fick paket idag!😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar