onsdag 25 mars 2015

Liljekonvalj a la Royal Copenhagen


För mig är liljekonvalj min farmor Emmy och också den sommar stuga mina föräldrar hyrde ett antal år på somrarna när jag var runt 6-7 år där ska ni veta där utanför var ett hav av liljekonvaljer som gjorde min mor salig
Min farmor hade så ofta hon kunde, och när det var tid för dessa skönheter,liljekonvaljer i små vaser lite här och där i sitt hem
Det doftade väldigt mycket men det var farmors hemma doft för mig
Ovan i bild som jag hämtat fr royal copenhagen en alldeles underbar sak
Salig blir jag över detta porslins ägg
Och tänk att få lägga i alldeles fint chocklad i den
Här nedan ser du mer fr royal copenhagen som jag stod och spissa lite på redan förra året men köpte inga!
Visst är de ljuvliga 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar