fredag 12 december 2014

Migrän och julgardiner

Natten var inte bra
Fick gå upp och ta tablett  för migränen likaså på morgonen
Somnade om när R gått iväg och vaknade när det var dags att köra och jobba
Men fortfarande den där dova vakuum känslan som verkligen inte kändes bra
Såg också dom där svarta kloten komma rullandes emot mig som är effekten min migrän uppvisar när den liksom är på gång och liksom står och "bankar" på dörren
Försökte ta mig in till jobbet men ångrade mig och fick uthärda i fyra och en halvtimme innan jag kunde få gå hem
Det blev ingen kör idag pga detta
Jag körde hem och gick direkt och lade mig och sov till halv sju, sju
Man känner sig aldrig riktigt normal på dagen eller dagen efter som man har migrän men man går liksom i ett vakuum
Nu 00:44 hängde jag däremot upp mina julgardiner
Alltid något
Huvudet värker fortfarande men jag ska gå i säng nu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar