måndag 8 december 2014

Julklappsinköp idag

Gjorde jag i Lund efter mitt möte med AF och jobbet
Jag känner mig ganska nollställd efter dagens möte
Men jag handlade en fin skål till gotterna till gottebordet i jul
Jag försöker samla på mig vackra fina skålar till julgodiset som kommer att bli såå fint att ställa fram på julafton
Köpte en julgranskula som ser ut som jordklotet med alla världsdelarna utsatta
Den har jag drömt om i mina tankar rätt länge kring och när jag hänger upp den i granen i år 2014 så ger jag mina tankar till hela världen och hopp om fred på denna jord och att alla barn ska få en rolig trevlig skön jul,jag vet att alla inte är förunnade detta men mitt
hopp finns där ändå och att vi alla skänker våra tankar till alla andra här på vår jord men speciellt till alla jordens barn

Det blev även en julklapp till idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar