måndag 20 oktober 2014

skön morgonsång


Lördagmorgon äntligen ledig lördag för min del då bestämde jag mig för att gå och lyssna på en underbar vän som håller i en ny gospelkör och detta var inget jag ångrade
Dels fick jag träffa E igen ,jag älskar hennes energi och glädje som bara hon kan förmedla på ett så positivt sätt
Det var underbart att se henne så pigg och glad och så fin och att få må så bra är henne väl unnedes
Sångerna som hon valt var bland det finnaste jag hört
Jag fick rysningar av välbehag när jag hörde kören sjunga
Det var jätte fint
Kul att bara få lov att vara och bara få sitta och lyssna
Det behöver man ibland då och då
Sen efter gudstjänsten var det att ge sig i kast med allt detta regnandet som var på denna lördagsmorgon, när man skulle springa bort till bilen och bara direkt hoppa in i den
Som det vräkte ner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar