tisdag 21 oktober 2014

Konstig känsla


Idag på jobbet hände något märkligt
Jag skulle slå in ett paket till en kund och jag försökte få rätt på omslagspapperet och kände ganska tidigt att det var nåt som inte stämde
Jag kunde fan inte få rätt på papperet , och där stod jag och höll på i säkert en fem, tio minuter , jag kände hur varm jag blev först sen kom ett konstigt illamående ,när jag försöker hämta mig så blev jag så yr att jag kände jag skulle kräkas ,så plötsligt kommer kunden in där bak där jag står för hon tyckte nog att det tog lång tid och undrade vad jag höll på med, och då jag försöker dra i banden som jag ska linda runt paketet då rasar ställningen framför mig med rullarna ,jag kände mig oerhört klantig och framför allt dum men försökte bli klar så att hon kunde gå
Efteråt försökte jag ta mig till köket och skulle dricka något och sätta mig ner och jag bara kände mig så fruktansvärt trött
Jag mådde inte bra vet inte om det hände något med mig men en sådan huvudvärk uppstod, kände mig ostadig och det snurrade och gungade runt ,jag kände mig frånvarande emellanåt
Jag är inte den som gnäller över det lilla minsta ,jag har varit med om värre ting som verkligen är att gråta över så jag satt bara där och hoppades på att det skulle gå över men i skrivandets stund känner jag mig både trött och huvudet värker så jag tog en huvudvärkstablett
Kanske influensan!!!
eller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar