tisdag 14 juli 2015

Vart Du Dig I Världen Vänder

Hämtade idag våra tågbiljetter för Gatwick Express som ska ta oss från Gatwick till London City
Allt gick bra och har varit väldigt smidigt
Resterande som återstår är nu att nästa vecka beställa Travel Card för dottern så att hon kan pendla en vecka till och från London till Chiswick
Jag börjar känna av allt nu
Samtidigt har några frågat varför jag åker och inte resterande familj
Men jag låter mig inte brytas ner
Detta handlar om min dotter ,vilken jag inte skickar iväg ensam första gången till England 
Nästa gång klarar hon det nog men hennes egen fråga ställdes till mig ,hennes mor,om jag kunde följa henne första gången och jag sa inte nej
Självklart följer jag dig vart du dig i världen vänder
Så är det !

2 kommentarer:

  1. Becka ska ju studera, det är ingen semesterresa !, vi hade gjort likadant !!.
    Andra tycker så mycket och oftast tycker de de har rätt, förankra dig i ert val och
    låt det de andra tycker ni skulle göra rinna av dig som vatten på en gås och känn min hårda styrkekram till dig,.

    SvaraRadera