måndag 1 september 2014

September

Adjö Augusti  
Välkommen September

Minns en gammal dänga som vi dansade oss fördärvade till och det var Earth Wind & Fires September Song
Åhh vad det ven i benen när DJ spelade den på högsta volym
Den var bara så bra
Är glad att jag växte upp under den perioden jag gjorde för när det var dags att gå ut och dansa så har vi ju den bästa av musikperioder i vårt liv och i vårt register kan man väl säga
Tänk på 80-90-talet när Storbrittannien var som bäst och då menar jag verkligen som bäst; vad det landet kunde leverera musik på löpande band
Tänk bara Bananarama, Curiosity killed the cat, WHAM, Duran Duran, Adam and the Ants, Kool and the Gang, Alexander o´Neill, Depeche Mode, Soft Cell och Human League var ju stora inom synthpopen, Milli Vanilli,Michael Jackson, Janet Jackson,Prince min egen favorit, A-Ha, Madonna som jag bara älskar, Howard Jones,SpiceGirls,Five, Ace of Base, vår egen Roxette, Dr Bombay en hemsk plåga som man inte blev av med,Backstreet Boys, Westlife, Take That.....bara för att nämna några!!!!!
Ja egentligen ville jag bara välkomna September

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar