söndag 13 juli 2014

VM fotboll i Brasilien 2014

Ikväll är det så dags för den stora finalen i fotbolls VM i Brasilien


Har inte tittat så mycket på fotboll som jag gjort i år sen faktiskt 1994 trots att jag verkligen älskar att se matcher från den engelska ligan, den italienska ligan och den spanska ligan...men tillfällena ges inte alltid
Men i år har tillfällena givits och jag har hållit på Tyskland, England,Frankrike,Colombia och Brasilien
Alla utom Tyskland har åkt ur men nåt lag som imponerade på mig var Colombia och Costa Rica
Vilka lag och vilket spel de bjudit på
Årets hemskaste måste för min del vara Suarez  med allt trams och skit han ställde till med
Det hör inte hemma på fotbollsplanen
Samma sak Nigeria tror jag det var som inte spelade riktig fotboll i mina ögon
Nu hejar jag på Tyskland ikväll och hoppas på en fin match och en arena som sjunger

viel Gluck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar