söndag 27 juli 2014

Krock med rådjursbock


Alla inblandade klarade sig men inte rådjurs bocken
På väg hem från korrö festivalen sent på fredags kvällen hände detta
Jag körde och trodde jag skulle få punktering för jag körde på framförvarande bils framgaller
Den blinkar med varningsljus och jag gör likadant liksom bilen bakom mig
Ut kom tjejen och var rent ifrån sig men,jag bad min man att gå med henne likaså gjorde killen i bilen bakom oss
Andra tjejen och jag fick dirigera trafiken för det var mitt i en kurva vi stod
Polisen tillkallades men vi fick vänta på dom i över 40 !! Min
Samtal med polisen slutade med att de INTE kom utan vi fick köra ifrån platsen
En jägare skulle skickas till platsen
Vi kom hem kl 02:00 lördag morgon

1 kommentar:

  1. Usch då !! Men vad skönt att alla i bilen var ok !

    SvaraRadera