lördag 19 juli 2014

Helsingborg


Underbara Helsingborg,känns som om jag varit där nu flera ggr på rad under en veckas tur men hur är dom säger att man dras till sin födelsestad någon gång i livet
Jag älskar Helsingborg
Allt har ett samband tror jag
Min dotter ska pendla dit och göra sin stora teaterpraktik där
Mannen och jag åker gärna dit om inget annat så för kina maten ,dyrt kapitel;)
Sonen har jag på känn att han kommer till att spela där under en festival, mmmm vänta bara
Tur
Timeing
Talang
De tre t:na detta är en sanndröm som ofta uppenbarar sig för mig om nätterna, ja vi får vänta och se!
Vi gjorde ett besök på Fredriksdals rosenträdgård och i ett samtal med innehavaren av dessa underbara rosor fick vi veta att de hade 900 !!! rosor att välja bland
Piece of cake , eller hur!!!
Mannen , sonen och jag hade en skön dag där i underbara Helsingborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar