söndag 6 april 2014

O2 på Emporia

Syre erhölls på Emporia i dag när vi hade en date där bästisen L och jag
Kände mig som en lyxig kvinna som satt på ett trevligt ställe Vapiano och beställde mat och dricka
Ett otroligt och ovanligt trevligt koncept måste jag säga
Risotton var otroligt god även om den inmundigades med coca cola, nästa gång blir det ett glas vin till istället
Pannacottan var så ..... god och latten med
Pratstunden L lever jag länge på, vi vill ,vi kan ,vi ska träffas så här för det ger oss båda det syre O2 vi behöver
Jag kände mig lyxig
Inte för maten var dyr för det var den inte
Inte för att vi drack vin till maten för det gjorde vi inte
Utan för att vi underbara kvinnor fick träffas i fred en stund här på jorden
Får mig att osökt tänka på en favorit låt " Min plats på jorden"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar