söndag 9 februari 2014

Melodifestival i Linköping


Melodifestivalen drog igång för andra gången och denna gång befann man sig i Linköping
Jag har hela tiden påpekat att jag tror att min älskade Tiffany Persson från Staffanstorp kommer att dyka upp men hon lyser med sin frånvaro men var ni riktigt uppmärksammade igår så slant hon in i en liten käääär replik om att det var konstigt att vissa män gillar att klä sig i kvinnokläder....och där var hon plötsligt
TIFFANY, men när medverkar du i mello,du underbara varelse
Du får mig att skratta sååå gått att jag bölar så snälla var med , kan jag behöva nu!!!
Noor hon var jätte söt i sin outfit och när hon gick på händer satte jag teet i halsen
Underbart
Herreys, herre gud det var för mig en livs chock som dom såg ut
Man kunde ju inte känna igen dessa tre, visst har åren gått men ändå
Sean Banan visste jag inte kunde se så snygg ut i kostym som han gjorde igår
Plus poäng
Mina favoriter är hittills:
1) Elin Benediktsson
2) Yohio
3)Elena Paparizou
4)Martin Stenmark
5)Sanna Nielsen.......
fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar