torsdag 6 februari 2014

Bara utsidan e ju vacker

Mina tidningar är som jag skrev i ett tidigare inlägg LANTLIV som är nr 1
PÅ andra plats har vi norska VAKRE HJEM & INTERIÖR
Tredje plats ISABELLA också en skön tidning men inte varje nr tilltalar mig därför köper jag den inte varje gång den kommer ut
COUNTRY HOME är också med i samlingen
Lantliv har jag så många av och näns inte slänga dem, bara utsidan e ju vacker och så vet man ju vilken skatt den innehåller... ja nej det går bara inte att slänga dem
Ibland händer det att jag klipper ut och sparar det jag verkligen vill behålla och sätter in det i plastfickor först och sen i färgglada ringpärmar
Allt för att skapa ordning
Och så är det lätt att hitta vad man sen letar efter
Idag har jag 6-7 pärmar
Recept, Kroppen, Jag,Resor,Inredning,Blommor och Mode som jag gillar
Allt på sin egen plats
Har också införskaffat mig två snygga stilrena bokhyllor till mitt kontor inköpta på Mio
Bara för att skapa lite rymd men framför allt ordning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar