tisdag 18 februari 2014

Det sista som överger mig

Idag träffade jag en vän som står mig väldigt nära
Så nära att jag ibland e rädd för att hon kan höra mina hjärtslag
Utan henne vill jag inte vara
Hon är min andra arm 
Hon ger mig feedback när jag ventilerar tankar med henne
Hon är min bästa vän
Jag hade önskat jag kunde träffa henne mycket oftare 
men
jag får vara tacksam över de tillfällen som ges
och 
ta vara på dem
jag har hopp och tillit
Det sista som överger mig
Hoppas jag


Det här citatet stämmer så väl in på vad folk har för kommentarer till en
Ibland vill jag bara skrika
Låt mig vara den jag är




Tack L för träffen idag 
Mysigt det var på Ebbas Skafferi
Nästa gång hoppas jag att vi får skratta lite mer...



1 kommentar:

  1. Vi har under åren skrattat så mycket att vi har så vi klarar oss till nästa gång !! Tack själv för idag det var riktigt skönt att träffas i Lund, bra ideé från dig, kände mig lite anonym, kunde ju inte bara springa på någon Malmöbo samt annan atmosfär och fina underbara gamla hus. Berättade för familjen om den gigantiske portklappen på resturangdörren.

    SvaraRadera