söndag 10 mars 2013

Utvecklings Samtal

Fredagen gick åt att först ta sig till jobbet och jobba x antal timmar sen sätta mig i bilen för att styra kosan till Lund, till skolan där min dotter går.
Väl när mentorn är klar med en elev så var det så vår tur, vi var sist,tur var kanske det för det drog ut på tiden verkligen...
Höga ,bra omdömmen på det som är viktigast inom den här skolan och jag slutar inte att förvånas och förundras över vilken dotter jag har begåvats med.
Det har alltid funnits en teaterapa i henne redan sen 3 årsålder och sången fanns där tidigt tidigt
R dagmamma i H-viken sa alltid att hon kommer att bli en sångfågel så som hon sjöng med den glädje och entusiasm och lycka som hon kände redan som liten parvel
Hon kunde aldrig stå stilla, inte ens när hon kom om morgnarna till dagmamman och hon skulle berätta något som hänt under helgen t ex, då stod hon och hoppade under tiden som hon berättade.Det slutade med att dagmamman hoppade hon med när hon svarade R
Teatern extremt bra och sången är högsta poäng trots att hon bara känner in sig nu och vilar efter transplantationen och börjar på riktigt efter sommarn
Jag är en stolt mamma

1 kommentar: