söndag 17 mars 2013

Förskyld

Efter tredje dagen på kursen började jag känna att något irriterade i halsen,gick och köpte halstabletter,bra med det.
Efter tre timmar på kursen samma dag började jag känna att jag blev täppt i näsan, nä tänkte jag inte förkylning på G
Jooo då jag blir alltid smittad av sånt skit ALLTID, finns det inget skydd mot sånt????
Skulle jobbat igår men ringde jobbet i fredags morse och eftermiddagen och sa att jag inte kom på lördagen
Förskylningen sätter sig alltid på mina bihåler och på mina stämband(hur många har man,kanske bara ett???)
När jag försökt att säga något så har jag låtit som Hagrid i Harry Potter så för familjen har det varit semester att jag har varit tyst
Kurerar mig genom att ligga nerbäddad,dricka massor av te,suga på strepsils ingefära,snyta ut kilovis med slem-FY FAN- det e äckligt om nåt, och ta en massa panodil enl anvisningar så klart,äta varm buljong med mammas tunna pasta i
Tyck synd om mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar