söndag 27 januari 2013

Patrik Isaksson med Sjöbo Musikskola

Känner att jag verkligen är ringrostig i min franska och likaså i ungerskan
Jag har anmält mig i att hjälpa till under Eurovision Song Contest med att ta hand om den utländska artisten med sin stab att lotsa runt dem som guide i sevärda Malmö, så nu väntar jag bara på att få svar om man nu vill ha denna pigga 45 åringen...
Tack L för samtalen vi har haft den senaste tiden, som du nog förstår så har jag varit väldigt stängd nästan som en mussla under alla 15 år men känner att för varje dag som går och för varje framsteg R gör så blommar jag som bara en kvinna kan, därför har nog våra samtal fått en pånyttfödelse.
Idag är en stor dag på G
Popartisten Patrik Isaksson gästar Sjöbo och ska tillsammans med Musikskolan ge en konsert i Färsingahallen
Så du som ännu inte köpt en biljett gör klokast i att komma till platsen och lösa 150kr för att få denna biljett och se inte bara Patrik Isaksson utan framförallt dessa fantastiska ungdomar som ska stötta upp bakom artisten
Själv har jag som stolt mamma,en elgitarrist i husbandet och en förste violinist i orkestern att stoltsera med. Tur är att öronen sitter där de sitter



1 kommentar:

  1. DU HAR INRE VARIT STÄNGD SOM EN MUSSLA !!!!!
    Men du, med varje dag som går och mitt "lilla" gudbarn gör framsteg kan vi fortsätta så som vi alltid egentligen har gjort blablalala blalalal timmar i telefonen om allt !!!! och på gund utav allt vi har byggt upp under tidigare år har vi klarat av dessa tuffa 15 åren med det vi har behövt prata om och visst har vi skrattat, gråtit, stöttat varandra under dessa år och dessa åren har gjort vår vänskap starkare.

    SvaraRadera