lördag 19 januari 2013

Åh dessa fantastiska barn som klarar mer än mamma !

Men bara när det gäller datorer.
Min fantastiska dotter som läste mina tankar om hur jag verkligen ville designa om min blogg för det var ju verkligen dags ,ja menar när man lägger in kaffebönor som bakgrundsbild då, då tycker jag personligen att det gått för långt när t o m L ringer från malmö och undrar hur det står till i kaffebönans land ha ha garv
Men det var kul och roligt alltihop mest av allt att L ringde tillbaka och berömde mig för att bloggen var helt underbar men det e ju du med L, jag älskar din röst och du  betyder så mycket för mig det hoppas jag du vet,  oj en liten - stor kärleksförklaring från en vän till en vän. Puss på dig och en bamse kram till dig i allt vad du går igenom nu
Jag ska försöka nu när bloggen blivit så fin att skriva inlägg varje dag.
Tack B för all hjälp med den helt underbara nya bloggutseendet , du är min pärla det vet du
Tack tack älskar dig puss oj förlåt det skulle ju vara den här
Och du L, det är ju så här vi alltid gör            visst e dom söta?

1 kommentar:

  1. Tack godingen !!
    Jag tycker dansstilen påminner om kulturbolaget. J sa att det var du med flätor.
    Jag är nu inne och försöker bli klok på hur jag ska fixa min blogg och som du hade har jag dottern bredvid mig.

    SvaraRadera