måndag 10 juli 2017

Maj

Först var det deklarationen som lämnades in
Därefter en varning av handels a-kassa
Den varningen var inte befogad
Det var nämligen arbetsförmedlingen som gjort fel och inte jag
Fick jag en ursäkt ?
Nej gud nej hur kan du tro det
Därefter skulle vi sjunga på en begravning , en körmedlem som gått bort hade en sista önskan som infriades
Därefter var vi bjudna på eftersittning med mycket god mat men det fanns vanlig mjölk och grädde i maten och det gjorde att jag var dålig i magen i 8 dagar
Väldigt jobbigt var det denna gången
Så här många dagar... det var länge sedan man var så dålig i magen

En tandläkare skulle ringt upp mig ,den ringde några dagar senare men utan att lyssna på mig så gav hon mig ytter liggare  en månad att fundera (blir i juni då)
Jag vet inte vad där är att fundera
Jag vet vad jag vill

Sonen fyller år och vi åker till havet och äter en middag tillsammans

Dottern söker in till skolor för att komma vidare efter ett sabbats år då hon jobbat och tjänat pengar och det har givit henne lite perspektiv på livet och även gett henne insikt i vad hon egentligen vill
Det blir några auditions som hon ska köras till och puh ...ja inte dåligt att klara av det så bra som hon gjorde



Sen firades  ytterliggare en 20 åring till






Min man och jag åker iväg på en en dags tur till Helsingborg och till Mölle då jag kände att jag behövde komma till havet, jag kände mig helt uttömd på energi

Jag söker jobb och efter många om och men fick jag napp på ett som jag bl a sökt fyra ggr
där kom jag på intervju och allt verkade vara bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar