måndag 10 juli 2017

Juni - Student, 60-års fest, Bröllopsdag och körkort...


Ja då så ringde det jobbet jag vart på intervju hos
4 timmar skulle jag in och prova 
Men jag blev bara arg och besviken 
Jag fick inte visa vad jag går för
Tack och hej

Ytter liggare några jobb att gå och se på och nu väntar jag

Min tandläkare skulle ringt mig för fyra veckor sedan men har inte brytt sig om detta då jag inte var villig att betala 60 000 för implantat , så nu går jag omkring med infektion i tre tänder
Jag får hitta mig en ny tandläkare

En student har vi firat i år
Bland kusinerna den sista på mannens sida
Nu när vi ses nästa ggn konstaterades det att det blir på ett bröllop
Ja den som lever får se

Vi hade en bröllopsdag och dottern fick besked

Min man och jag bestämde oss för att göra fint på alla kyrkogårdarna innan midsommar
Det blev mycket lavendel i år och det blev ovanligt fint att sätta det på gravplatserna

Och jag förnyade mitt körkort
Alltid kul
Så många minnen som dyker upp i mitt huvud om när jag fick mitt körkort
Roliga sådana

Min syster fyller 60 år
Jag kan än nu inte fatta att hon är 60 men hon fick sin trädgårdsfest precis som hon ville ha den så hon var glad
Många kära återseenden med bekanta som jag inte träffat på 20 år och alla tyckte jag var så vacker och min dotter var väldigt lik mig
Ja vilka smickrare där 
Men tack ,tack !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar