fredag 9 september 2016

Skåne runt

I början på augusti åkte jag in till akuten i Lund för extremt svåra smärtor i min arm
Efter två veckor blev jag kallad till sjukgymnast på ortopediska kliniken i Malmö 
Han i sin tur remitterade mig till en magnetröntgenundersökning MR vilken jag var på i tisdags i Ystad 
Efter en dag ringde de från MAS och ville jag kom in dagen efter
Så igår var jag hos en läkare på ortopeden i Malmö 
Lokalbedövning lades i axeln för att efter 20 min se om jag kunde ha bättre rörelse i armen 
Inga bra resultat av det
Kunde inte lyfta armen
Sjukgymnastik krävs vilket kommer att göra djävulskt ont sa läkaren men jag har har inflammation i biceps muskeln varpå jag frågar vad är det som gör att man kan lyfta armen ???
Jo det är ju senan som på mig är trasig
Men sa jag operera den då för så här kan jag inte gå
Ja han fick diskutera med de andra kollegerna huruvida man skulle operera el ej
Jag kände inte att han trodde på mig
Jag pekar och visar var jag är öm och har ont men han pratar om inflammationen
Idag kommer jag att få reda på om vad de kommit fram till



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar