torsdag 29 september 2016

Hösten 2016

Körde till jobbet igår och det var riktigt höstrusk ,alla löven föll till marken och det regnade men det konstiga var att det ju var 18 grader varmt ute
Så får det gärna vara för mig
När jag kom till jobb planterade jag nya växter i krukan vi har ute
Det blir alltid så trevligt och mysigt när man välkomnar en ny årstid ,för det e ju det man gör när man gör detta 
Efteråt blev det att jaga medicin till dottern och jag var inte hemma förräns vid åtta på kvällen och Hujedamig vad mycket djur det var på vägarna 
Jag var så spänd i axlarna och hade tendens till huvudvärk när  jag kom hem
Så jag åt ingen mat utan tog tablett för detta och gick och lade mig och somnade nästan direkt
Under dagen reflekterade jag vad som hänt mig under denna tid från maj månad och fram till nu
En hel del

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar