fredag 1 januari 2016

Januari välkommen

Så lider 2016:s första dag mot sitt slut
Mina förväntningar denna dag har varit rätt så dämpad
Tycker själv det varit lite skrämmande tomt men kanske är jag trygg att allt kommer att gå bra eller lösa sig eller har jag förlorat hopp...
Nej tror inte det är så illa
Min dag började bra
Hade ett härligt samtal med min ungdomsvän som jag ventilerar med om allt mellan himmel och jord, helvete och elände ,besvikelser och uppmuntran,respekt och oacceptabla bemötande ja du ser själv alt möjligt
Under tiden var vi på nyårs konsert i Wien 
Sen hade jag ett bättre samtal med min mor idag än igår
Min andra vän ringde på eftermiddagen och där snackades bort en stund
Det var kul
Dottern kom hem och vi var kompletta med alla hemma igen
Men hon hade haft kul och det är huvudsaken
Jag hoppas självklart att 2016 blir ett bra år och visst kommer det hända underbara saker
Min dotter tar studenten
Min son slutar folkhögskolan
Min bästa vän blir 50 år 
Själv blir jag inte en dag äldre än 34 (blink)
Lyssnar till Jackie Wilson "Reet Petite" och minns hur L pappa sjöng den och larvade sig när vi skulle iväg och dansa
Minnen igen
Det har varit en dag fylld av minnen

God fortsättning
Och
Välkommen Januari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar