torsdag 14 januari 2016

13 januari

En dag jag sent ska glömma
Jag fick så mycket feedback
Jag fick så mycket beröm
Jag fick andra människor att se mig och lyssna till mig
Jag kände mig lycklig
Trots att det var verkligen krävande
Min dotter poängterade många gånger"ser du mamma så bra det gick för dig
Hörde du mamma vad dom sa"
"Mamma det är en tur dag idag för dig "
Ja hon har rätt i allt hon feedade mig med
Det var länge sedan jag mådde så här bra
Klumpen i min mage, den där oroliga onda klumpen den börjar försvinna sakta
Jag väljer att lägga mitt förra jobb bakom mig 
Nu är jag mottaglig för annat 
Nya saker
Jag är bra på det jag gör
Igår fick jag höra att jag verkade ödmjuk och då är man också trygg i sig själv
Bra att det syntes för det känns inte så alltid ,att man känner sig trygg
Men jag försöker verkligen hela tiden
Jag kämpar på !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar