onsdag 4 november 2015

Två stygn

Jag blev sydd med två små stygn
Och dessa togs bort i dag
Fick reda på lite mer om en symptom, om ifall nu det är det jag har fått
Det får jag reda på nästa vecka när jag träffar min doktor 
Hur som helst, nr jag satt på britsen vällde alla tankar över mig
Jag blev både yr och illamående så jag fick ligga kvar ett tag
Fick lite vatten att dricka
Och ännu en ggn sköljde tankarna över mig
Jag får allt över mig nu 
Nu släpper all spänning och stress bit för bit
Långvarig stress som läkaren uttryckte det och en enorm stress på jobbet
Och nu när jag sagt upp mig behöver jag en tid för återhämtning
Och det kan ju ta tid
Jag köpte mig en egen bukett idag 
En uppskattning till mig själv för att jag lyssnar på min kropp och för att jag var modig och sa upp mig
Ingen annan har gett mig den uppskattningen eller ens gett mig en blomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar