torsdag 15 oktober 2015

Tid för eftertanke


Massa tankar dom far runt i huvudet på mig och lilla hjärtat gör sig påmind också
Det händer mycket runt mig just nu och detta året har hänt mig en del
Jag vill kalla 2015 ett bra år 
Tid för eftertanke och förändringar i livet nu
Alla mina tankar måste jag samla ihop och bearbeta nu
Men med hjälp av en bortglömd men oerhört efterlängtad meditation
Behöver akupunktur för att få igång min kropp och mina känslor ,få örter till min hy och skriva ett rött kuvert, så kan jag reparera kroppen 
Jag behöver börja med mina promenader igen
Låter det egoistiskt ?
Nä tror inte det 
Låter bara som att jag behöver ta hand om en kropp mentalt och fysiskt efter 6 års ohälsosamt levnadssätt 
Jag känner att kroppen är knäckt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar