onsdag 2 september 2015

Min brittiska lille kompis

För tre veckor sedan träffades vi varje dag
Vi stämde träff i Hyde park var morgon mellan 9:30/10:00 brittisk tid 
Och var morgon var lika givande
Aldrig visste jag var du dök upp och hur du dök upp 
En morgon kom du anmäld man liksom hörde dina steg och man hörde hur du tasslade med löven 
En annan morgon kom du smygandes och stod rätt som det var mellan mina fötter
Du var inte ett dugg rädd
Men sällan ville du bli klappad
Där gick liksom en gräns
Tredje morgonen då kom du och överraskade mig på bänkens ryggstöd och stod alldeles tätt intill
Kanske ville du känns på mitt hår inte vet jag men jag gillade din närhet eller ville du viska något i mitt öra
Hur kunde du vara så tam ?
Vid ett tillfälle spelade du mig ett spratt och lite rädd blev jag
Det var när du hoppade ner på bänken och lyckade hitta ner i min byxficka
Kanske trodde du att jag hade med mig lite godsaker
En annan morgon kom du inte ensam, då ville du väldigt gärna visa upp din Love Of your life och jag håller med dig hon var väldigt söt din lilla sötnos
Sen sprang ni iväg och jag följde er med blicken tills ni försvann och jag inte längre kunde se er
Underbart 
Lilla goding jag gillade dig och ditt sällskap i Hyde park
Nice accuientens
Ett minne jag aldrig kommer att glömma



1 kommentar: