tisdag 24 februari 2015

Underbar tid

Hade jag ihop med min gulliga dotter
Jag älskar henne så oerhört mycket
Vi skrattade ,vi pratade om allt möjligt, vi gick och tittade på kläder och smink och böcker
När vi står på Akademibokhandeln och har hittat 19 st böcker och jag räknat ut vad detta skulle kosta kommer en expedit fram till oss och säger att vi vet väl om att rean börjar inte förrän på onsdag
R och jag tittade på varandra och vi förstod varandras blick
Jag blev sur ,R blev besviken
741:- gick hon bet på den där lilla expediten
Vi däremot hade pengarna kvar
Vi åt på Jou San Dim Sum Bar där vi beställde nudlar m kyckling och pak shoi
Jätte gott men oj vad vi blev mätta
Too faced Boudoir eyeshadow palette blev min igår
Den är så snygg
Något annat vågat jag gjorde igår var att under tiden R provade en tröja hon fått beställt på Zara och dit skickat så hittade jag ett par jätte läckra byxor som jag hittade på ...hör &häpna...på Zara
I str extra lovely och de passade mig
R tyckte de satt snyggt på migoch jag bara skrattade och tyckte det var konstigt men dom köpte jag också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar